Sponsors

Sinds jaar en dag is de Avondvierdaagse Beverwijk te gast bij Speeltuin Kindervreugd aan de Huiderlaan in Beverwijk. Waarvoor onze grote dank.

Sinds enkele jaren start de Avondvierdaagse Heemskerk bij Heliomare aan De Velst in Heemskerk. We zijn dankbaar dat wij gebruik mogen maken van deze locatie.

Sinds enkele jaren organiseert Team Sportservice Kennemerland in samenwerking met de Gemeente Heemskerk een leuke verrassing voor de wandelaars van de Heemskerkse Avondvierdaagse.

De Gemeente Heemskerk verstrekt al enkele jaren een subsidie aan de Avond4daagse. Hierdoor krijgen de wandelaars van de Avondvierdaagse Heemskerk een leuke verrassing aangeboden door Team Sportservice Kennemerland.

Welschap kinderopvang verzorgt ook dit jaar weer een pop-up post om onze deelnemers van de Avond4daagse Heemskerk in het zonnetje te zetten.

Partou Kinderopvang gaat ook dit jaar weer onze deelnemers verrassen bij de ‘Ganzenvijver’ tijdens de Avond4daagse van Beverwijk.

De Alkmaarse Samba band Bateria Unidos D’Alcmaria verzorgt tijdens de Avond4daagse van Heemskerk en Beverwijk op de laatste avond een KNALLEND optreden.

De Fanfare Showband uit Heiloo is traditie getrouw ook weer van de partij tijdens de Avond4daagse van Heemskerk en Beverwijk.